آدرس مطب دندانپزشکی در کرج تلفن کلینیک ارتودنسی در کرج
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهداشت دهان و دندان
واتر جت دندان چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

دستگاه واتر جت دندان با استفاده از فشار آب ، به طور موثر و سریع مواد غذایی و پلاک‌ ها را از فواصل بین دندانی و خط لثه حذف می‌ کند.

انواع برس یا مسواک بین دندانی؛ کاربردها، نکات و روش استفاده

این برس ها برای تمیز کردن نواحی غیر قابل دسترس و فواصل بین دندانها استفاده می شود و به کاهش جرم و پلاک دندان بخصوص پس از ارتودنسی و ایمپلنت کمک می کند

انواع بیماریهای شایع دهان و دندان؛ تشخیص، علل و درمان

تشخیص بیماریهای دهان و دندان مثل بوی بد دهان و خشکی دهان یا مشکلات جدی تر مثل سرطان دهان یا عفونت لثه با علل و علائم مختلفی در افراد بروز می کنند.

سنگ لوزه چیست و چگونه درمان می شود ؟

سنگ لوزه یا تونسیلولیت ، توده کوچکی از جرم یا عفونت در حفره‌های لوزه است. درد ندارد و ظاهری شبیه سنگ ریزه سفید یا زرد و علائمی مانند بوی بد دهان دارد.

جرم گیری دندان چیست و چگونه انجام می شود؟

جرمگیری دندان نوعی پاکسازی دندان است که در آن با استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف، آلاینده‌های موجود بر روی سطح دندانها و لثه ها را از بین می برد.

راهنمای انتخاب انواع بهترین خمیر دندان و دهانشویه

انتخاب صحیح محصولات بهداشتی دهان و دندان نقش بسزایی در سلامت دهان و دندان شما دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که چه محصولاتی را انتخاب کنید.

چگونه بوی بد دهان را برای همیشه از بین ببریم؟

در این مقاله قصد داریم شما را با علت هالیتوزیس و درمان های آن آشنا کنیم، تا همین حالا بتوانید برای بهبود بوی دهان خود از آنها استفاده نمایید.